Erol - 2009-06-17 16:54:55

Czlonkiem zostajesz po zapisaniu paktu z slimakami

Uzumi Kyoshi


http://naruto.net.pl/images/ksiazka_bingo/kabuto_naruto.jpg

Członkowie tej organizacji są związani z Medycyną.
Potrafią przywoływać ślimaki , które pomagają im w leczeniu chorych.
W drużynie są mile widziani.

Jutsu:

Shousen Jutsu
http://img228.imageshack.us/img228/4500/chiyutenojutsujs5.jpg
Ranga: D
Chakra: 45
Opis: Technika uzdrawiania. Dzięki niej medyk może uleczyć , 20 Hp jednemu z członków drużyny. Po użyciu techniki należy odczekać 2 kolejki do następnego leczenia.

Shikon no Jutsu
http://img398.imageshack.us/img398/9233/naikairainojutsuac2.jpg
Ranga: B
Chakra: 160
Opis: Przy pomocy tej techniki możemy nasze ciało " zastąpić " ciałem innego MARTWEGO shinobi. Co ma znaczyć to zastąpić, a no to że przy pomocy tej techniki naszą duszę wysyłamy do ciała martwego shinobi (nie może być to gracz). Nasze zdolności się nie zmieniają, jutsu najczęściej służy do oszukania przeciwnika.

Ranshinshou
http://i28.tinypic.com/1z3zbsn.jpg
Ranga: B
Chakra: 65
Opis: Technika pozwala na zamienienie naszej chacry w impuls, który ma zazadanie zmienienie przepływu chakry. Skutkiem tego jutsu jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Czyli np. gdy chcemy ruszać prawą ręką ruszamy lewą nogą.

Kuchiyose no Jutsu
http://i32.tinypic.com/35m1g1j.jpg
Ranga: A
Chakra: 120
Opis: Przywołujemy króla ślimaków który potrafi leczyć co kolejkę 50 Hp , oraz umie pluć kwasem.

Inyu Shometsu
http://i27.tinypic.com/2dvstw4.jpg
Ranga: A
Chakra: 120
Opis: Zniszczone tkanki odrodzą się same i powrócimy do świata żywych po ataku przciwnika.

Souzou Saisei
http://i31.tinypic.com/1628dx4.jpg
Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Technika pozwala nam na zregenerowanie sił. Odzyskujemy 40 Hp i połowę naszej chakry.[img]

www.gra-pokemon2.pun.pl www.fizjo3.pun.pl www.mechatronikaa.pun.pl www.darots.pun.pl www.gsmteam.pun.pl