Czlonkiem zostajesz po zapisaniu paktu z slimakami
Uzumi Kyoshi
Członkowie tej organizacji są związani z Medycyną. Potrafią przywoływać ślimaki , które pomagają im w leczeniu chorych. W drużynie są mile widziani.
Jutsu:
Shousen Jutsu
Ranga: D Chakra: 45 Opis: Technika uzdrawiania. Dzięki niej medyk może uleczyć , 20 Hp jednemu z członków drużyny. Po użyciu techniki należy odczekać 2 kolejki do następnego leczenia.
Shikon no Jutsu
Ranga: B Chakra: 160 Opis: Przy pomocy tej techniki możemy nasze ciało " zastąpić " ciałem innego MARTWEGO shinobi. Co ma znaczyć to zastąpić, a no to że przy pomocy tej techniki naszą duszę wysyłamy do ciała martwego shinobi (nie może być to gracz). Nasze zdolności się nie zmieniają, jutsu najczęściej służy do oszukania przeciwnika.
Ranshinshou
Ranga: B Chakra: 65 Opis: Technika pozwala na zamienienie naszej chacry w impuls, który ma zazadanie zmienienie przepływu chakry. Skutkiem tego jutsu jest kompletne zmieszanie połączenia między mózgiem a ciałem. Czyli np. gdy chcemy ruszać prawą ręką ruszamy lewą nogą.
Kuchiyose no Jutsu
Ranga: A Chakra: 120 Opis: Przywołujemy króla ślimaków który potrafi leczyć co kolejkę 50 Hp , oraz umie pluć kwasem.
Inyu Shometsu
Ranga: A Chakra: 120 Opis: Zniszczone tkanki odrodzą się same i powrócimy do świata żywych po ataku przciwnika.
Souzou Saisei
Ranga: S Chakra: 200 Opis: Technika pozwala nam na zregenerowanie sił. Odzyskujemy 40 Hp i połowę naszej chakry.[img]
|