Tai Jutsu
TaiJutsu-
[img]http://i39.tinypic.com/dxfzvp.jpg
Opis: Taijutsu to najprościej mówiąc sztuki walki bez użycia broni, praktykowane przez ninja. Zalicza się do nich w większości zwykłe ciosy i kopnięcia nie wymagające kumulowania chakry i pieczęci dłońmi. Taijutsu to jednak sztuka, którą rozwija się najwolniej i wymaga od ninja wkładu ciężkiej pracy i dużego poświęcenia.
Uwaga ! Tai nie zabiera chakry ale zabiera energię ! Pamiętaj że siła Jutsu zależy od twoich treningów !
Kongouriki
[img]http://i36.tinypic.com/n3naz6_th.jpg
Ranga: E
Łapemy przeciwnika a następnie rzucamy nim w dowolnym kierunku (najlepiej w ścianę )
Wymaga 5 punktów zręczności !
Gourai Rensa
Ranga: E
Użytkownik składa rękę w pewien kształt a następnie uderza go wy brzuch (przeciwnik jest ogłuszony- odlatuje na parę metrów)
Wymaga 5 punktów zręczności !
Konoha Reppuu
Ranga: D
Podchaczamy przeciwnika kopiąc go w rękę nogą lub inaczej jutsu i jest bardzo dobre szczególnie dla osób o specjalizacji TaiJutsu!
Wymaga 10 punktów zręczności !
Konoha Senpuu
Ranga: D
Robimy obrót o 360 stopni wokół własnej osi z uniesioną nogą
Wymaga 10 punktów zręczności !
Konoha Raiken
Ranga: D
Cios zdany pięścią !
Wymaga 5 punktów zręczności !
Dynamic • Entry
Ranga: D
Twoja postać biegnie następnie wyskakuje i zwykłym kopnięciem powala przeciwnika
Wymaga 8 punktów zręczności !
Shishi Rendan
Ranga: C
Technika złożona z serii kopnięć lub ciosów opracowana przez nas- czyli (nick) Raden- sami wymyślamy [nie zadługie]
Wymaga 15 punktów zręczności !
Bunshin Taiatari
Ranga: C
Robimy Kage Bushin no jutsu i tworzymy 1 klona który rzuca nas w stronę przeciwnika.
Wymaga 15 punktów zręczności !
Konoha Kage Buyou
Range: C
Biegniemy na przeciwnika tak szybko że omijamy jego gardę i uderzamy nogą w podbródek- przeciwnik wylatuje w powietrze następnie my pojawiamy się za nim i robimy z nim co chcemy
Wymaga 15 punktów zręczności !
Konoha Dai Senpuu
Ranga: C
Kopiemy przeciwnika w różne miejsca zabierając mu 1/4 Hp
Wymaga 20 punktów zręczności !
Hien
Ranga: C
Używając tai jutsu i chacry bijemy przeciwnika naładowanymi chacrą broniami
Wymaga 22 punktów zręczności !
Bunshin Kaiten Kakatou OtoshiB
Ranga: C
Tworząc Bushina oszukujemy przeciwnika, który nie wie kto jest prawdziwy. Tymczasem my wyskakujemy w powietrze i kopnięciem "uniżamy" przeciwnika
Wymaga 40 punktów zręczności !
Gourai Rensa
Ranga: C
Błyskawicznie otwieramy pierwszą bramę i wykopujemy przeciwnika w powietrze, by tam dokonać egzekucji ...
Wymaga 55 punktów zręczności !
Fastions
Ranga: C
Opis: Jutsu szybkości! Polega na wykonaniu 3 pieczęci. Następnie nasz szybkość zwiększa się 4 ktrotnie!
Wymaga 22 punktów zręczności !
Oukashou
Ranga: C
Opis: Technika wymaga DKC. Polega ona na skoncentrowaniu chakry w ręku następnie możemy uderzyć w dowolny przedmiot. Jeżeli będzie to np ziemia to (patrz IMG) rozwali się na kawałki w miejscu uderzenia.
Wymaga 30 punktów zręczności !
Konoha ShoufuuB.jpg
Ranga: B
Technika dzieję się z sekundy na sekundę. Podbiegamy do przeciwnika i kopiąc przeciwnika w dłoń wytrącamy mu z ręki jego broń !
Wymaga 40 punktów zręczności !
Hando Ouda
Ranga: B
Opis: Nasze ręce składamy jakbyśmy chcieli kogoś odepchnąć. Następnie powsataje niebieska smuga i odrzuca przeciwnika na 8 metrów. Technika także może połamać żebra.
Wymaga 35 punktów zręczności !
Super Excellent Hyper Attack
Ranga: B
Aby wykonać to jutu potrzebny jest sprzymierzeniec którego specjalizacja jest TaiJutsu (twoją specjalizacją też musi być Tai)
Wymaga 40 punktów zręczności !
Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi
Ranga: A
Dzięki temu możemy opracować jeszcze lepszą wersje naszego Radena ! Do użytku dostajemy także klony
Wymaga 60 punktów zręczności !
Tsuuten Kyaku
Ranga: A
Jutsu polega na błyskawicznym skierowaniu chakry do stopy, następnie atakując przeciwnika tą częścią ciała. Uwaga ! Nie koniecznie musi to być stopa !
Wymaga 70 punktów zręczności i 65 Kontroli Chakry !
Konoha Gouriki Senpuu
Ranga: A
To bardzo podobna technika do Konoha Senpuu lecz z jedną różnicą robimy więcej kółek wokół własnej osi tworząc potęrzny Huragan Liścia!
Wymaga 65 punktów zręczności !
TarenKen i TarenKyaku
Ranga: A
Technika polega na skopieniu chakry w pięści z wielką szybkością - nie zauważalną dla zwykłego oka.
Wymaga 85 punktów zręczności !
Omote Renge
Ranga: A
Otwieramy 3 bramę a następnie stosujemy technikę Omotengen- czyli seria kopnięć i ciosów zadawana przez 2 kolejki; przeciwnik traci 75% życia.
Wymaga 50 punktów zręczności !
Asakujaku
Ranga: S
Po otwarciu szóstej bramy. Rozpędzamy się do niezwykłej prędkości, wyskakuje w powietrze, "wykopując" swojego przeciwnika do góry. Następnie wokół twoich pięści pojawia się ogień. Będąc w powietrzu okładamy przeciwnika pięściami. Szanse jego przeżycia wynoszą 10% !
Wymaga 80 punktów zręczności !
Offline