#1 2009-06-08 14:15:54

Erol

http://img187.imageshack.us/img187/5162/hokage.jpg

status 100XD
10387105
Call me!
Skąd: Żagań
Zarejestrowany: 2009-06-05
Posty: 12345708
Punktów :   
WWW

Ninjutsu

Opis: Ninjutsu to najbardziej popularna sztuka ninja, jaką się praktykuje. Podstawą w wykonaniu technik tego stylu jest odpowiednia kumulacja chacry oraz jej uwolnienie i wykonanie pieczęci dłońmi. W asortymencie technik Ninjutsu znajdują się zarówno te ofensywne, jak i defensywne. Są także takie, których używa się podczas misji zwiadowczych i szpiegowskich.

Jutsu:

Bushin no jutsu
http://i39.tinypic.com/345lj5g.jpg
Ranga: E
Chakra: 1 klon x 10
Opis: Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
Wymaga 5 punktów Kontroli Chakry !

Hange no jutsu
http://i39.tinypic.com/2q9gd94.jpg
Ranga: E
Chakra: 15
Opis: Po wykonaniu odpowiedniej pieczęci, nasze ciało zmienia się w wyobrażoną przez nas postać. Przeciwnik z wysoką ranga rozpozna tą technikę. Technika funkcjonuje przez 4 rundy, jeżeli chcemy utrzymać technikę, po 4 rundach odejmujemy ponownie 15 pkt. chakry.
Wymaga 7 punktów Kontroli Chakry !

Kawarami no jutsu
http://i44.tinypic.com/zurscl.jpg
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Techinka stosowana przez większość ninja. Jutsu przypomina technikę teleportacji jednak działa na innej zasadzie. Najpierw aktywujemy technikę, jeżeli wtedy zaatakuje nas przeciwnik technika zadziała i na nasze miejsce pojawi się pniak, głaz lub coś innego, a my oddalimy się od przeciwnika o 20 metrów.
Wymaga 10 punktów Kontroli Chakry !

Nawanuke no Jutsu
http://www.freewebs.com/uchiha_fan/b.jpg
Ranga: E
Chakra: 15
Opis: Jutsu pozwala na uwolnienie się z "skrępowanej" sytuacji. Na przykład jeżeli jesteśmy związani technika pozwoli nam na uwolnienie się. Jutsu szczególnie przydatne przy technice Sharingan Soufuusha Sannotachi.
Wymaga 7 punktów Kontroli Chakry !

Kai
http://i40.tinypic.com/2cfblm1.jpg
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Technika, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy "Kai". Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem wielu słabszych Genjutsu (zaś wobec technik najwyższego poziomu bądź bazujących na zaawansowanym limicie krwi jest bezużyteczna). Pierwszy raz widzimy tę technikę, kiedy to Kabuto użył "Nemurihame" na stadionie, gdzie toczyły się walki finałowe Chuunin Exam. Właśnie wtedy Gai, Kakashi, Sakura oraz Shikamaru użyli Kai w obronie przed w/w genjutsu.
Wymaga 15 punktów Kontroli Chakry !

Kirigakure no Jutsu
http://i41.tinypic.com/zlamc5.jpg
Ranga: D
Chakra: 35
Opis: Prosta, a zarazem bardzo przydatna technika. Wytwarza się ogromna ilość mgły, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie ataku. Gdy przeciwnik "walczy" z mgłą my możemy go zaatakować. Technika nie działa na Do Jutsu.
Wymaga 18 punktów Kontroli Chakry !

Orike no Jutsu
http://i37.tinypic.com/2mdmjia.jpg
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Zamieniamy się w piękna panienkę lub ślicznego chłopca (zależy od płci) tym samym powodujemy krwotok nosa przeciwnika.
Wymaga 10 punktów Kontroli Chakry !

Attack of sound
http://i33.tinypic.com/25s4oya.jpg
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Dzięki temu jutsu możemy ogłuszyć przeciwnika, przykładając naszą rękę do jego ciała.
Wymaga 15 punktów Kontroli Chakry !

Shusin no Jutsu
http://i37.tinypic.com/mlgu2f.jpg
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Znikamy w dowolne miejsce wprawiając w ruch przedmioty w otoczeniu.
Uwaga ! Technika pozwala na swobodne poruszanie się po wiosce. Nie można jej używać do teleportacji z wioski do wioski.
Wymaga 12 punktów Kontroli Chakry !

Harem no Jutsu
http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/go/go/gogo095/channels/aldea_oculta_de_la_n/images/5060831964532.jpg
Ranga: C
Chakra: 35
Opis: Jest to zwykłe Orike no Jutsu lecz po wykonaniu Kage Bunshin no Jutsu. Dzięki temu technika jest bardziej skuteczna. Jeżeli użyjemy Bushin no Jutsu technika będzie tylko iluzją, nie licząc oryginału.
Wymaga 18 punktów Kontroli Chakry !

Doku Kiri
http://img399.imageshack.us/img399/641/dokukirijp0.jpg
Ranga: C
Chakra: 85
Opis: Shinobi wypuszcza z ust ogromne masy trujących oparów, które mogą skutecznie obezwładnić przeciwnika. Owe jutsu może służyć jako element zaskoczenia podczas ucieczek, bądź przy zakładaniu pułapek. Działa najlepiej na krótkim dystansie.
Wymaga 42 punktów Kontroli Chakry !

Energy of Hand
http://i35.tinypic.com/2vbwns3.jpg
Ranga: C
Chakra: 35
Opis: Po wykonaniu paru pieczęci przybywa nam siła. Nasze umiejętności zwiększają się, a nasza siła wyrasta o 50%.
Wymaga 16 punktów Kontroli Chakry !

Moon no Jutsu
http://i35.tinypic.com/eq458g.jpg
Ranga: C
Chakra: 55 (wykonując to jutsu na poziomie jounina używamy go za darmo)
Opis: Atak księżyca, polega na użyciu katany i skoncentrowaniu chakry. Atak powoduje utratę 3/4 Hp. Jeżeli jednak ktoś zatrzyma atak zostajemy sparaliżowani na 1 rundę.
Wymaga 30 punktów Kontroli Chakry !

It defends control
http://i34.tinypic.com/2rr89b7.jpg
Ranga: C
Chakra: 20
Opis: Możemy kontrolować broń czyli np rzucać kunai'e bez ich trzymania. Walczyć mieczem bez dotykania go!
Wymaga 10 punktów Kontroli Chakry !

Kekkai Houjin
http://i41.tinypic.com/xmpll3.jpg
Ranga: B
Chakra: 40 chacry i 1 notka
Opis: Technika polega na rozmieszczeniu notek tak aby powstał kwadrat. Gdy przeciwnik wejdzie w dany obszar notki wybuchają!
Wymaga 20 punktów Kontroli Chakry !

Vein on chacra
http://i34.tinypic.com/23h5dfd.jpg
Ranga: B
Chakra: 75
Opis: Jutsu polega na zamienieniu przepływu chacry tym samym unieruchamiając przeciwnika.
Wymaga 40 punktów Kontroli Chakry !

Kage Bushin no Jutsu
http://i37.tinypic.com/5ajpms.jpg
Ranga: B
Chakra: 60 x1 klon
Opis: Tworzymy klony które mogą zarówno walczyć, bronić się i używać jutsu jak my. Po ich zniknięciu, przekazują swe doświadczenie, osobie używającej tej techniki.
Wymaga 35 punktów Kontroli Chakry !

Souma no Kou
http://naruto.com.pl/images/somanoko2.jpg
Ranga: A
Chakra: 280
Opis: Technika polega na wejściu do ciała przeciwnika. On nawet o tym nie wie a my w tym czasie możemy mu rozerwać wszystkie komórki. Wtedy przeciwnik od razu umiera.
Wymaga 140 punktów Kontroli Chakry !

Death Circle
http://i33.tinypic.com/2pydv6o.jpg
Ranga: A
Chakra: 90
Opis: Tworzymy okrąg. Jutsu polega na tym że "bierzemy" krew przeciwnika, następnie gdy on nas zaatakuje- odczuwa on ten sam ból. Czyli gdy wbije nam katanę w serce sam zginie. Uwaga !  Technika ma też 2 fazę która powoduje regenerację sił. Nasza chakra regeneruje się w 50%.
Wymaga 45 punktów Kontroli Chakry !

Rasengan
http://i34.tinypic.com/fu3zo1.jpg
Ranga: A
Chacra: 100
Opis: Po odpowiedniej manipulacji chakrą wytwarzamy w dłoni mały huragan w kształcie kuli. Jest on stworzony z naszej chakry. Jest to bardzo silne jutsu potrafiące zrobić pokaźne zniszczenia a także zabić. Aby uzyskać technikę należy napisać 4 strony treningu.
Wymaga 125 punktów Kontroli Chakry !

Sanjuu Rashoumon
http://i177.photobucket.com/albums/w219/ChasenPipo/SanjuuRashoumonB.jpg
Ranga: S
Chakra: 560
Opis: Jest to bardzo silna technika obronna. Polega na namazaniu znaków krwią na rękach a następnie z ziemi wyrastają wielkie mury ( podobne do demonów )
Wymaga 280 punktów Kontroli Chakry !

Rasen Shuriken
http://i39.tinypic.com/25r0553.jpg
http://fc04.deviantart.com/fs15/f/2007/059/0/c/Rasen_Shuriken_by_teramaster.gif
Ranga: S
Chakra: 320
Opis: Lepsza wersja znanego nam rasengana. Aby ją wykonać należy stworzyć 2 klony następnie połączyć swoją naturę chakry z tym jutsu.
Wymaga 160 punktów Kontroli Chakry !

Taiju Kage Bunshin no Jutsu
http://pobladores.lycos.es/data/pobladores.com/go/go/gogo095/channels/aldea_oculta_de_la_n/images/5060819565152867635.jpg
Ranga: S
Chakra: 300 x 1000
Opis" Jest to lepsza odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Technika ta wymaga ogromnych pokładów Chakry. Użytkownik wykonuje specjalną pieczęć i tworzy wielką armię swoich klonów, która może się składać z dziesiątek, a nawet z setek kopii użytkownika. Następnie wykonawca przeprowadza zmasowany atak na przeciwnika, który zazwyczaj kończy się jego zmiażdżeniem.
Wymaga 200 punktów Kontroli Chakry !

Hiraishin no Jutsu
http://i39.tinypic.com/2s60lfc.jpg
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Technika teleportacji wynaleziona przez samego Yondaime. Można przypuszczać, że jest to ulepszona wersja Shunshin no Jutsu, jednak pozory mylą. Hiraishin no Jutsu polega na natychmiastowym pojawieniu się w innym miejscu, uwarunkowanym tylko przez jedną rzecz – musi się tam znajdować specjalna notka, która jest niezbędnym pośrednikiem w procesie teleportacji. Przeważnie przed użyciem techniki zostawia się ową notkę z odpowiednią formułą w wybranym miejscu (np. przyczepiając ją do kunaia i rzucając nim do celu), po czym używa jej, błyskawicznie zachodząc przeciwnika od tyłu.
Wymaga 300 punktów Kontroli Chakry !


Hokage

Imię:Eryk
Klan/nazwisko:Uchicha
Wioska:Konoha-gakure
Chakra:Kyuubi
Ekwipunek:Zwoje przywołania Sasuke do schurikenówx2,Schuriken demonicznego wiatrux3(w plecaku),kunaiex2,kusengai,kamizelka Jounina i Anbu oraz opaska hokage,maska Anbu,tabletki z skrzepniętą krwią i 5 bandaży

Kekeii Genkaii:Sharingan,Kyuuby
Pakt:Żaby
Natura:Katon(ogień),Futon(wiatr),Raiton(Światło)
Sharingan:Mangekyou Sharingan [img]http://www.akasuna.net/design/desktop/preview/mangekyou-preview.png[/img]   
Organizacja:Anbu(lider) [img]http://s.bebo.com/app-image/7924684053/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/04/11/ANBU_Sasuke.jpg[/img]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.adres5175415.pun.pl www.desertkeylogger.pun.pl www.extremespeedway.pun.pl www.rpgx.pun.pl www.serwery-emergency4.pun.pl