[img]http://i40.tinypic.com/i5vw3n.jpg
Opis: Genjutsu jest to sztuka iluzji i hipnozy, stosowana tylko przez wykwalifikowanych w tym kierunku ninja. Techniki z tej dziedziny są często używane do przejęcia kontroli nad umysłem przeciwnika i wprowadzeniu go w stan dezorientacji, obłędu czy też uśpienia.
Jutsu:
Kasumi Juusha no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: GenJutsu polega na tym, że wróg widzi kilku przeciwników zamiast jednego i nie wie który jest prawdziwy, więc łatwiej jest go zaskoczyć. Technika trwa 2 rundy. Technika zazwyczaj ma na celu zmęczenie przeciwnika.
Wymaga 10 punktów Percepcji !
Hidoi no jutsu
Ranga: D
Chakra: 60
Opis: Jutsu używane najczęściej przez AnBu do uzyskania informacji, czy też przekonania do swojej racji.
Wymaga 30 punktów Percepcji !
Kokohi no Jutsu
Ranga: D
Chacra: 20
Opis: Dzięki tej technice możemy zrobić iluzję jakiegoś przedmiotu. Czyli że jeżeli chcemy aby ktoś nam ukradł pieniądze używamy iluzji aby przeciwnik zamiast pieniędzy widział np: banany
Wymaga 5 punktów Percepcji !
Magen • Narakumi no Jutsu
Ranga: D
Chacra: 35
Opis: Ta technika wywołuje straszne wizje (w naszym umyśle) dzięki temu przeciwnik jest oszołomiony na kolejkę.
Wymaga 10 punktów Percepcji !
Magen • Jigoku Gouka no Jutsu
Ranga: D
Chacra: 40
Opis: Ta technika pozwala na wykonanie iluzji ognia
Wymaga 15 punktów Percepcji !
Kakkou's
Ranga: C
Chacra: 60
Opis: Technika polegająca na wykonaniu jednej pieczęci. Aby technika zadziała musimy dotknąć przeciwnika- dzięki temu twój przeciwnik zasypia.
Wymaga 20 punktów Percepcji !
Kyakubu Satsu
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Przeciwnik ma wrażenie jakby go wciągały ruchome piaski.
Wymaga 40 punktów Percepcji !
Mateki • Mugen Onsa
Ranga: B
Chacra: 90
Opis: Na krótki czas twój przeciwnik przenosi się do twojego świata. Dzięki temu możemy zrobić z nim co chcemy. Technikę możemy przedłużyć skupiając chacrę lecz co kolejkę tracimy 90 chacry. Najczęściej wykańczamy przeciwnika po 5 kolejce trzymania.
Wymaga 45 punktów Percepcji !
Shiin's kanashibari music
Ranga: B
Chakra: 105
Opis: Jutsu polega na zagraniu na flecie specjalnej melodii, która paraliżuje przeciwnika na dwie kolejki wraz z aktywacją. Technika ma zasięg 5 m/2 !
Wymaga 52 punktów Percepcji !
Kokuangyou no Jutsu
Ranga: B
Chacra: 75
Opis: Technika dzięki której ograniczamy widoczność dookoła przeciwnika.
Wymaga 40 punktów Percepcji !
Kori Shinchuu no Jutsu
Ranga: B
Chacra: 70
Opis: Ta technika powoduje że przeciwnikowi zdaje się że idzie do przodu ale tak naprawdę jest w tym samym miejscu. Bardzo przydatna technika w walce na odległość
Wymaga 35 punktów Percepcji !
Magen • Kyouten Chiten
Ranga: B
Chacra: 80
Opis: Technika pozwala na zamienienie się miejscami z przeciwnikiem
Wymaga 35 punktów Percepcji !
Shikumi no Jutsu
Ranga: B
Chacra: 85
Opis: Jutsu "powoduje" strach i przez to powstaje 1 kolejkowy paraliż.
Wymaga 40 punktów Percepcji !
Flower Petal Dissolve
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Jutsu polega na stworzeniu iluzji kwiatów i roślin które duszą przeciwnika, iluzja jest tak silna, że nawet może zadać rzeczywiste obrażenia. Technika trwa 2 kolejki.
Wymaga 250 punktów Percepcji !
Kurama Clan String Bean Bind
Ranga: B
Chakra: 140
Opis: Jutsu polega na stworzeniu iluzji która dusi przeciwnika, atak może wywołać realne obrażenia.
Wymaga 280 punktów Percepcji !
Magen • Kasegui no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 310
Opis: Jutsu polega na unieruchomieniu przeciwnika, następnie atakując go ciosami - które możemy wymyślać. Technika trwa 3 kolejki (wraz z aktywacją).
Wymaga 420 punktów Percepcji !
Sennou sousa no jutsu
Ranga: A
Chakra: 400
Opis: Technika polega na kontrolowaniu swojej ofiary. Chodzi o to aby wykonać jutsu które kontroluje jednego wybranego przeciwnika. Po zakończeniu techniki kontrolowany przeciwnik umiera. Technika trwa 10 kolejek !
Wymaga 210 punktów Percepcji !
Jubaku Satsu
Ranga: A
Chakra: 115
Opis: Przeciwnikowi wydaje się, ze jest uwieziony przez potężne gałęzie. My natomiast jesteśmy niczym duch, i możemy przenikać przez to drzewo i przez swojego przeciwnika. Możemy też atakować zdezorientowanego wroga psychicznie jak i fizycznie. Technika działa 3 rundy.
Wymaga 60 punktów Percepcji !
Nehan Shouja no Jutsu
Ranga: A
Chacra: 120
Opis: Jutsu powoduje, że wszyscy wokół zasypiają. Aby jutsu nie zadziałało na nas musimy użyć jutsu: Kai.
Wymaga 65 punktów Percepcji !
Utakata
Ranga: A
Chacra: 200
Opis: Przeciwnik wpada w genjutsu jest to jeden z najbardziej rozwiniętego ataku- robimy co chcemy z przeciwnikiem, tracąc co kolejkę 200 chacry.
Wymaga 100 punktów Percepcji !
Kamina's Genjutsu
Ranga: S
Chakra: 600
Opis: Technika tworzy iluzję która może wywołać realne obrażenia. Przeciwnik zostaje poddany okropnym torturom, w postaci ataku własnego ciała na siebie !
Wymaga 300 punktów Percepcji !
Magen • Gamarinshou
Ranga: S
Chakra: 950
Opis: Użytkownik przywołuje trzy posągi żab. Posągi ustawiają się w trójkąt który uniemożliwia poruszanie sie przeciwnikowi po za ten obszar. Następnie w kolejce 2 Żaby stosują na przeciwniku silne Gen Jutsu. Jeżeli zostaniemy złapaniw taką pułapkę żadna technika nam nie pomoże. Jutsu trwa 3 kolejki.
Wymaga 505 punktów Percepcji !
Offline