Fuuton(wiatr)
Fuuton element powietrza
Opis: Wszystkie techniki związane z wiatrem. Shinobi mogą korzystać z mocy natury tworząc ogromne tornada czy nawet huragany. Największy kontakt z tego rodzajem jutsu ma Temari, a także Gaary, pochodzących z wioski Ukrytego Piasku.
Jutsu:
Renkuudan
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Technika podobna do Endana czy Teppoudama tym razem jest to kula powietrza.
Daitoppa
Ranga: D
Chacra: 25
Opis: Wichura która trwa 1 kolejkę.
Zankuuha
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki temu Jutsu, użytkownik może zapanować nad falami dźwiękowymi oraz ciśnieniem. Technika jest wykorzystywana za pomocą ramion. Poprzez te ramiona, użytkownik tworzy pocisk, który niszczy nawet skały.
Fuusajin
Ranga: C
Chacra: 35
Opis: Przy użyciu wachlaża tworzymy wielki powiew trwający 2 kolejki.
Kazekaeshi
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Jutsu wymaga wachlarza.! Mocnym machnięciem wytwarzamy tornado, które może poważnie zranić przeciwnika. Możemy także sterować nim w dowolny sposób, jednak nie jest ono dość szybkie i nie może się oddalać zbyt dlatego.
Kazekiri
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Za pomocą dwóch mieczy tworzymy tornado podobne do Chidori Senbon.
Kaze no Yaiba
Ranga: B
Chakra: 85
Opis: Jutsu polega na stworzeniu czegoś na podobieństwo ostrza z wiatru które znika po jednym cięciu. By je wykonać wystarczy nawet najdelikatniejszy ruch palcem.
Fuuton no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 75
Opis: Technika latania! Wykonujemy 3 pieczęcie i dzięki nim latamy przez 4 kolejki! W 2 (licząc aktywacje) kolejkach nasza siła zwiększa dwukrotnie.
RasenShuriken
Ranga: S
Chacra: 160
Opis: Bardzo trudna technika rasenganu w którą włączamy żywiołem Fuuton.
Gufuu Suika no Jutsu.jpg
Ranga: S
Chakra: 600
Opis: Za pomocą Natury Chakry Suiton i Fuuton tworzymy wir wodny sterowany za pomocą powietrza. Jest to na tyle silne jutsu że może zniszczyć bardzo duży obszar ziemi.
Offline